måndag 17 februari 2014

Bröllopsbonanza!

Det råder bröllophysteri i mitt huvud nu. Brorsan friade till flickvännen i fredags och jag har dregglat hela helgen över kärlekssånger och redan börjat fundera vad jag ska hålla för tal för käre bror. Skypade med Bailey i dag som gav mig up-dates på hennes o Nathans bröllopsplaner och det känns som att jag simmar i en bröllopsdimma.... Mmmmmm.

Är så jäkla besatt av bröllop, tycker det är något av det finaste som finns i världen. Bara för att ska jag här bjuda på lite kärleksbilder i form av Bays och Nates förlovningsbilder som vi tog när de var och hälsade på till tonerna av Kenneths mammas och styvpappas bröllopsvals, Lasse och Majas bröllopsvals (samma som syrran också hade på sitt bröllop). Först gången jag någonsin sjungit på finska och jag var sååå nervös, men gick på sångcoaching hos duktiga Anna Ahlström på Åland före och fick en massa bra tips. Var himla glad över att jag blev tillfrågad att sjunga till första dansen. :)








Ursäktar den dåliga kvaliteten på videon. Som sagt, ha den på i bakgrunden och titta på bilderna istället =P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar