tisdag 14 januari 2014

Madara-love

Fick en helt ljuvlig ansiktskräm till julklapp av Kenneths mamma. Madaras Daily defence ansiktskräm. Den ska skydda mot uttorkning, råa vindar och kyla. Jag får riktigt torr hy på vintern, men vill inte gärna något flottigt i ansiktet (som jag lägger på händerna). Den här krämen är effektiv, absorberas supersnabbt och doftar ljuvligt. Jag lägger på den både morgon och kväll, det räcker ganska bra för att återfukta min hy. Den kanske kunde vara ännu drygare, men den är absolut en av de bästa ansiktskrämerna jag prövat. Jag har även ganska känslig hy och får snabbt finnar om jag har ngt som inte passar, men den här har jag nu haft sen jul och min hy både känns och ser riktigt bra ut!

Jag gillar i övrigt också Madaras produkter. De är tillverkade i Lettland och produkterna känns lyxiga, men har ändå helt ok pris. Plus att jag gillar deras nordiska touch, att produkterna ofta innehåller nordiska ingredienser och är designade för att användas i nordiska förhållanden (som den här krämen)



I dag har Madara 40 % på allt i sin nätbutik, så skynda att fynda!! 

1 kommentar:

  1. Jag kollade in här för du brukar ha så bra tips på vettiga skönshetsprodukter. Säg, är du fortfarande nöjd med Madara? Jag är lite sugen att testa på en för jag har så torr hy nu på vintern och har inte ännu hittat en enda kräm eller naturprodukt som skulle funka. Kokosolja verkar inte funka i ansiktet åt mig och den ekologiska olivkrämen verkar också irritera min väldigt känsliga hud. Nå, jag ska scrolla vidare i ditt arkiv nu :)

    SvaraRadera