lördag 19 oktober 2013

Svärmors kalas

Igår kom jag hem från träningen, trillade ihop i en blöt pöl på golvet framför soffan. Då kommer Kenneth utrusande ur sovrummet och säger "Jag har glömt bort att mamma har kalas i dag!". Då var det bara att hoppa i duschen snabbt, slänga i sig en banan med jordnötssmör som måltidsersättning och stretcha nånstans på vägen mellan duschen och hallen.

Men jag hann i alla fall ta bild av mina två outfit-alternativ. Kjolen och halsbandet är relativt nya loppisfynd, medan skjortan är en gammal klassiker. En skjorta som jag köpte i en second-hand butik i Hesa förra året och som jag älskar. Den är alltid snygg och passar alla tillfällen för den går att klä upp och klä ner.


Skjortan och byxorna blev kvällens klädval! 

 
Ett trähalsband fyndat på Emmaus!

Fick äntligen använda min nya sminkpalett från Benecos också. Jättefina färger som passar gröna ögon riktigt bra. De är inte för starka och passar till familjefester och middagar, men kanske inte riktigt till partyutgång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar