tisdag 8 oktober 2013

Second breakfast

En av de bästa sakerna med att jobba hemifrån är second breakfast. En extra frukost nån timme efter första frukosten. Min second breakfast i dag består av te och riskakor. Det här är kanske världens godaste bärte btw, alla jag bjudit det åt har älskat det! Riktigt fräsht och bärigt! Finns att köpa i alla fall i Ekosoppi i Vasa. :) Pirkkas ekologiska riskakor är också supermums!


Jag har faktiskt lyckats få till stånd saker och ting i dag! Steg upp när Kenneth for till skolan och såg först ett avsnitt av Revenge och åt frukost, ringde ett samtal för en juttu och satte mig ner för att skriva. I dag ska jag fara och intervjua en intressant tjej som jobbar med konceptet Cradle-to-cradle (mer om det senare), sen ska jag fara till katthuset, mata kissorna och gå på franskakurs :)
Jag får absolut inget gjort om dagarna om jag inte bokar upp dem. Jag måste ha saker som jag bokat tid till, anmält mig till alternativt betalat pengar för, annars hittar jag bara på en massa onödiga saker att göra hemma istället =P (färgkoordinera mina sockor, gå igenom minnesartiklar från lågstadiet, läsa gamla brev, göra frisyrer, youtuba gamla poplåtar..... and the list goes on and on!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar