fredag 4 oktober 2013

Morgon-energi i form av rosenrot

Började morgonen med rosenrots-extrakt för att piggna till. Är alltid extremt svårstartad på morgnarna och tycker att rosenrot faktiskt ger mig den där extra lilla boosten jag behöver för att komma igång. Efter min lilla shot kokade jag te och åt smörgåsar framför datorn där jag läste DN och HBL och sen satte jag igång med mina frilansgrejer. Jag har till och med hunnit tvätta två tvättar också och klockan är inte ens tolv!
Uh-maazing!


Nu blir det lunch innan jag beger mig iväg till Prisma för att samla in mat till katthuset. Det är Djurens vecka den här veckan och jag kommer stå på Prisma från kl. 14 till 18 för att ta emot kattmat från alla som vill donera.

Kom ihåg alla hemlösa djur och skänk en slant eller munsbit åt föreningarna som tar hand om dem! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar