söndag 23 juni 2013

Midsommar!

Firade en riktigt traditionell familje-midsommar i Vasa i år. Det gjorde gott. Teatern har tagit enormt mycket tid de senaste veckorna (i princip varje dag från 18 till 21 plus några timmar på helgerna) så det har varken blivit bloggande, läsande, fotande eller solande på ett tag. Så det var skönt att ta en helg och bara ta det lugnt. Och äta gott förstås. I vår familj kan man inte umgås utan att äta. 

Passade även på att fota en del. Kilade runt med systerdöttrarna (som är grymt duktiga med linsen) och försökte fånga lite allt möjligt. Känner mig dock ännu lite som en nybörjare, trots att jag haft kameran i några år redan. Jag hittar aldrig tiden att riktigt sätta mig in i alla inställningar och det är alltid något som blir lite kornigt/för ljust/för mörkt eller för oskarpt. Men övning ger färdighet säger di vise :) 















Till sist:
Min midsommarklänning som jag fyndade på Myrorna i Sthlm för drygt ett år sedan. Den var längre och har här klippt av den lite, men ska nog klippa lite till på längden innan jag tar mig tid att fålla den :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar