fredag 14 juni 2013

ÅJN- reporter!

Mina första två veckor på jobb fick jag ägna åt månadstidningen Åland Just Nu. ÅJN har fokus på reportage och upplevelser och detta nummer var riktat till turister, så jag fick göra en massa turistiga, roliga saker.

Bland annat rida häst:


Lycklig jättebebis i sadeln. Och nej. Jag sitter inte ihjäl en ponny. Den var faktiskt större än mig, det är bara en extremt oförlåtande kameravinkel.


Häppy barn på Leklandet. Hur någon nånsin kan ta mig seriöst i mitt uppdrag som reporter kan man ju fråga sig.


Nöjd säl på väg till Bärö. Känner lite gubbvibbar över bilden, men jag gillar den. Trots den fantastiska hårspiralen uppe på huvudet.


Sist men inte minst: Excited glassätare. Allt vad man behöver i livet, en smulten bollglass, ett träd och ett smile.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar