tisdag 22 januari 2013

Begagnat is the shit

Här är lite grejer som jag hittat second hand de senaste veckorna: 


Ett vitt träbord, i äldre modell att placera min farmors gamla spegel på. Bordet kostade 15 euro och är helt "nyrenoverat". Nu måste jag bara föra min spegel på uppfräschning, så att paret matchar. Hittade bordet på findit.fi


Prydnader på sminkbordet; halsband och en porslinshand. Porslinshänderna hittar man nästan på alla loppisar och de jättefina att hänga smycken på :)


Smyckesträd! Hittade på Adam & Ewa. Om jag skulle vara en händig liten snickare skulle jag laga minst tio till av de här. Superfin! :)


T-shirt till mig och Kenkko och en byxdress till sommaren. Fyndis, Smedsby.


Kryddburkar i rostfritt stål! Försöker hitta det mesta i köksgerådsväg på loppis. Det går sakta men säkert :)

1 kommentar: