lördag 20 oktober 2012

Oregon

Nu är jag här!! :D Efter typ ett dygn av resande. Urk.

Sitter för mig själv hemma hos Nathan och Bailey. De är på jobb, respektive skola och jag sitter och gör klart Ebl stuff.

Det är så konstigt det här. Jag sitter i en helt främmande soffa, i ett helt främmande hus, i en helt främmande stad. Men direkt när jag kom in genom dörren igår, kändes det hemtamt. Och när jag steg in i Baileys rum, så kändes det precis som om jag varit där miljoner gånger. Överallt hängde bilder från vår Australien-resa och på skrivbordet fanns det ett prydligt foto av mig, Bay och Nate på skolbal i Tasmanien. Det känns riktigt trevligt att jag på nåt vis är en del av deras liv här i USA, om så ändå bara på några fotografier. :)

Mupparna är snart hemma och bra är det, eftersom de lämnat mig hemma ensam med min födelsedagspresent! Vem gör sånt?? Det är en korg med grejer som står mitt i vardagsrummet. Jag har cirklat runt den som en rovdjur på spaning och försökt kolla vad som finns i den, utan att röra nåt. Men snart kan jag inte hålla mig mycket längre till...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar