måndag 6 augusti 2012

Heidi 13 år

I dag innan jag for från jobbet kikade jag in i Ålandstidningen arkiv och hittade den här. Heidi 13 år berättar om sitt första reporterjobb.

Gillar att jag äter "kyckling i alla former" och att mamma och Madonna gemensamt får ta platsen som min förebild.



Ställer mig dock frågande till den reporter som frågar en 13 åring om dennes civilstånd. Why?
"Heidi 13 år, Civilstånd: Pojkvän Bert, 12 och ett halvt....."


(fotnot. Hade inte en pojkvän som hette Bert som var 12 o ett halvt. Just FYI.) :D

2 kommentarer:

  1. OH MY GOOOOOD!! att mattias är din bror är det ingen tvivel om. samma min, pose och liknar honom som ung. Scaaary shit!

    SvaraRadera
  2. Verkligen en kul artikel! Kollade mycket på Sicsac då jag var yngre så säkert har jag sett dej där, vad häftigt :D

    Sv: Har inte naturligt så lockigt hår, utan de va frissan som fixade till de åt mej idag. Men jag brukar nog få till liknande lockar här hemma med hjälp av min locktång, en Babyliss Easy Curl. Kan verkligen rekommendera den, bara man kommer på "knixen" hur man ska göra :)

    SvaraRadera