torsdag 7 juni 2012

sjuklingsmat

Jag hade en snäll joanna som kom över med lite mat åt mig imorse. Russin, juice och lite bappelsiner. Sen lyckades jag ta mig till affären och köpa en gigantisk vattenmelon som jag snart käkat upp. Vattenmelon måste vara den absolut bästa sjuklingsmaten.


Vindruvor är en av de mest besprutade frukterna (tidigare inlägg om det här) och vanliga russin är i princip bara bekämpningsmedel och skal, så därför är det bra med ekorussin. Tummen upp till jonkka för inköpet!  :)
Nomnom

2 kommentarer:

  1. Hehe, den beskrivningen av russin måste jag sno... Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Åh stackare! Hoppas du mår bättre omedelbums! Så rolig du är "Jag sku aldrig klara av att vara kändis... Too much pressure." jag tror jag håller med, haha. Kramar PS: Youtube, så smart :P

    SvaraRadera