fredag 29 juni 2012

Feedback-Lycka

Jag fick ett mail som gjorde mig mycket glad.
Det var från Ålands miljöminister där hon skrev att hon gillade mina artiklar om hållbara Åland och att lantrådet hade gett mig beröm för intervjun jag hade gjort med miljöministern. Tydligen har också Nordiska rådets miljö- och resursutskott varit på besök i veckan och läst mina artiklar och de hade varit imponerade av Ålands miljöarbete. Sånt här lägger verkligen en skimrande och blänkande guldram på dagen! Underbart.

Jag försöker tänka på att ge feedback till folk på saker de gjort som jag uppskattat. 
Tänk vad man kan lysa upp någons dag med en trevlig kommentar.

2 kommentarer:

  1. Yey! :D Du har så rätt med att man bör komma ihåg att även ge positiv feedback. Det är så enkelt att peka ut brister och fel ibland, men det goda arbetet tas som en självklarhet.

    SvaraRadera