torsdag 29 mars 2012

Syskonkärlek

Den här veckan har varit en lite jobbig en, full med beslut och nervpirrande samtal

Det är veckor som den här som jag är så himla glad att jag förutom min kära mor (som jag ringer i tid och otid o frågar allt från misstänkt mögel i badrumsskåpet till vad jag ska lägga i fisksoppan) och min finfina pojkvän också har tre personer till som står på min emergency- telefonlista. Mina syskon. Den här veckan har de en efter en fått agera min personliga rådgivare och om jag skulle ha tillräckligt med pengar skulle jag anlita dem allihopa på heltid för uppdraget (fast jag har på känn att ingen av dem skulle tacka ja till erbjudandet....) Wonder why?

Jag är en tyvärr en person som har väldigt svårt att ta beslut och jag vet inte hur många gånger jag har fått söka visdomsord av mina äldre familjemedlemmar. Jag ska börja skriva ner allt de säger och ge ut en bok :"Henderssons/Vapaavuoris-klokhetsråd". Jag tror den kommer bli en bestseller. 




La familia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar